fashion

Het belang van een salon

All in one beauty Helmond 210

 

 

 

 

eerste indrukken:

Nog voor we het over de faciliteiten hebben, moeten we het hebben over het personeel en hun vaardigheden. Veel salons hebben zo’n personeel, maar in zo’n salon zit de vaardigheid altijd in het personeel. Een goede estheticus moet de vaardigheden hebben om te lezen. De laatste trends in de industrie kennen. Voorkennis bezitten op het gebied of anders… kan hij/zij dingen verkeerd doen met de gegevens van de klant.

rients:

zelfs thefectedhair studioapestoo hebben een stevig voedsel menu. Voedsel varieert van kip en vezels tot vis en andere geassorteerde gezonde soep maaltijden en salades. Het personeel moet weten een aantal nieuwe manieren om het voedsel te bieden, zodat de klanten gezond zou zijn. ook weten waar de ingrediënten te vinden. sommige plaatsen zoals fruit bevatten niet veel water en fruit kan water. sommige plaatsen zoals groenten en fruit kan water en fruit is meestal water. misschien, het personeel moet in staat zijn om meer ingrediënten dan alleen fruit en groenten op de producten te vinden. en dus, het personeel moet weten hoe om te voorzien in dergelijke speciale diëten.

Diensten:

Iedereen die op het gebied van de esthetiek of die werkt in een kapsalon ziet heel wat nieuwe vormen van behandeling. meestal procedures die worden gecategoriseerd als gezichtsbehandelingen, chemische peelings, therapie, massage, manicure die lichtjes worden gekleurd met een aantal speciale kleur naar keuze van de klant. Dit zijn de basisdiensten die bijna elke schoonheidsspecialiste en kapsalon nodig heeft. maar alleen al het idee van deze diensten geeft een positief signaal dat uw schoonheidsspecialiste in staat is om een breed scala aan behandelingen te bieden die aan al uw wensen voldoen.

Producten:

Het enige waar de meeste mensen zich niet van bewust zijn is dat er in de make-up industrie heel veel producten te vinden en te koop zijn. van home beauty kits tot salon kits, noem maar op en je kunt het ergens vinden. de sleutel is te weten wat je koopt en hoe je het kunt gebruiken. er zijn zowel professionals in de business als amateurs. De amateurs proberen de basis te leren voor de lol als een hobby en de meesten van hen slagen ook. De professionals moeten weten hoe ze het juiste product moeten kiezen en hoe ze het op de markt moeten brengen.

promoties:

Een deel van het onderhouden van een salon is het onderhouden van de uitstraling van de salon. Promoties helpen u de klantenstroom te vergroten en ook nieuwe klanten te bereiken. Door elke maand of elke week een promotie te houden, kunt u een bepaald niveau van populariteit bereiken. Als de salon niet op zijn hoogtepunt is, is er een kans dat hij sluit. En zoals ik al eerder zei, dat wil je niet.

wanneer:

Elk bedrijf dat belangrijk is voor een salon, zoals een kapsalon, zal beginnen met het marketinggedeelte van het bedrijf. Een designer salon zal zich meer concentreren op het ontwerp en de opening maakt. Echter, zelfs een eenvoudige kapsalon zal een team van professionals die ervoor zorgen dat alle van de diensten worden aangeboden op een professionele manier. Veel mensen zullen een salon verlaten omdat ze niet geknipt worden of de nagels niet gedaan krijgen, maar de professionals daar zullen altijd verantwoordelijk worden gehouden.

centen:

Het is ook belangrijk te onthouden dat de gebruikte artikelen gesteriliseerd moeten zijn om de verspreiding van ziekten te voorkomen. Alleen gediplomeerd salonpersoneel mag gebruik maken van door stylisten gesteriliseerde artikelen zoals naalden en scharen. Stylisten in deze groep zijn de manicuristen, coloristen en nageltechnici. Als zij niet opgeleid zijn in het gebruik van de gesteriliseerde artikelen, lopen zij het risico ziekten te verspreiden en brengen zij hun klanten in gevaar.

disciplines:

De manier waarop het personeel van een salon gedisciplineerd te werk gaat, is belangrijk omdat het een weerspiegeling is van de kwaliteit van de diensten die zij aanbieden. Een stylist die in een jaar miljoenen dollars verdient, zou geen vuile spullen op zijn werkplek mogen hebben. Een stylist die tot deze groep behoort, moet hoge hygiënische normen hanteren, niet alleen voor zijn werkplek maar ook voor zijn klanten.

geduld:

Een ander belangrijk onderdeel van de salon is de houding van het personeel. We hebben allemaal de klassieke scène gezien in elke film uit de jaren ’30 en ’40 waar de serveersters plastic zilveren krukjes eisen voor hun volgende klanten. Of de beroemde scène in Goodell waar de schoonheidskoningin eist dat haar favoriete drankje geserveerd wordt in een Crystal preference beker. In de film lijkt het misschien eenvoudig, maar weten wat belangrijk is voor uw klanten kan uw bedrijf maken of breken. Onze gratie onder druk helpt onze klanten om er op hun best uit te zien en zou voor hen een beloning moeten zijn.

Nu je besloten hebt om meer te weten te komen over je klanten en de manier waarop ze hun leven buiten je salon vormgeven, heb je nog wat werk te doen. Misschien is de volgende stap het plannen van een kleine groep oefeningen speciale afspraken voor uw klanten, misschien een vrije middag voor een aantal groepslessen lichaamsbeweging. Ontsnappen aan de scène zal uw klanten helpen er op hun best uit te zien en uw personeel zal zelfverzekerder zijn.

lees meer:

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *